Ολοένα και περισσότεροι άνδρες απασχολούνται με ανδρολογικά προβλήματα

Στην εποχή μας, η επίσκεψη στον ανδρολόγο δεν αφορά μόνο τους άνδρες μεγαλύτερης ηλικίας. Με προβλήματα ανδρολογικής φύσεως έρχονται αντιμέτωποι ολοένα και περισσότεροι άνδρες, ανεξαρτήτου ηλικίας. Στυτική δυσλειτουργία, νόσος Peyronie και κιρσοκήλη, είναι τις περισσότερες φορές οι λόγοι που μια επίσκεψη στο γιατρό είναι επιβεβλημένη.

Στυτική δυσλειτουργία
Η πάθηση κατά την οποία η επίτευξη και η διατήρηση της στύσης φέρει δυσκολία. Η αρχική αντιμετώπισή της γίνεται με φαρμακευτική αγωγή, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η μέθοδος των κρουστικών κυμάτων δείχνει πως έχει εξαιρετικά αποτελέσματα. Αναλόγως της σοβαρότητας του προβλήματος υπάρχει και η λύση των πεϊκών ενέσεων, αλλά και της χειρουργικής οδού.

Νόσος Peyronie
Η νόσος Peyronie εμφανίζεται στη μέση ηλικία και προκαλεί κάμψη του πέους και φυσικά πόνο κατά τη διάρκεια της στύσης και της ερωτικής πράξης. Ξεκινάει σαν φλεγμονή και η κατάληξή της είναι σκλήρυνση του δέρματος του πέους. Αν τα συμπτώματα δεν υποχωρήσουν με την πάροδο του χρόνου, η θεραπεία γίνεται χειρουργικά με τη μέθοδο της πεϊκής πρόθεσης.

Κιρσοκήλη
Πρόκειται για πάθηση των όρχεων όπου ανευρίσκονται κιρσοί στο φλεβικό τους σύστημα και εμποδίζουν την ορθή λειτουργία τους. Μπορεί να εμφανιστεί μόνο στον ένα ή και στους δύο όρχεις και προκαλεί κνησμό και δυσφορία στην περιοχή. Μία μάζα εντοπίζεται στην περιοχή και η γονιμότητα του άνδρα επηρεάζεται. Η θεραπεία εξαρτάται από τη σοβαρότητα της πάθησης και συνήθως είναι χειρουργική.

Αν έχετε οποιαδήποτε ανδρολογικής φύσεως ανησυχία, ο ανδρολόγος είναι αυτός που θα πρέπει να επισκεφθείτε και μάλιστα άμεσα, για να βρείτε λύση. Η σύγχρονη ιατρική είναι εξοπλισμένη με τεχνικές και μεθόδους για λύση σε κάθε σας πρόβλημα.