Νόσος Peyronie: Επισκεφθείτε τον ανδρολόγο σας άμεσα

nosos peyronie

Η νόσος Peyronie είναι μία σπάνια πάθηση η οποία προκαλεί κάμψη του πέους. Η παραμόρφωση αυτή καθιστά τη στύση εξαιρετικά δύσκολη στην επίτευξη και την ερωτική επαφή σχεδόν αδύνατη και συχνά επώδυνη.

Τα συμπτώματά της, σε ένα μικρό ποσοστό, υποχωρούν χωρίς να εφαρμοστεί η κατάλληλη αγωγή. Αυτός είναι και ο λόγος που από τους περισσότερους ασθενείς, θεωρείται περισσότερο ανατομική δυσμορφία παρά σοβαρή ασθένεια. Σύμφωνα όμως με επιστημονικά δεδομένα, η κάμψη του πέους, φαίνεται να συνδέεται με κάποιες μορφές καρκίνου. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Αναπαραγωγικής Ιατρικής (ASRM) η νόσος Peyronie ραυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στους όρχεις κατά 40%, μελανώματος κατά 29% και καρκίνου του στομάχου κατά 40%.
Βάσει αυτών των ευρημάτων, η ανάγκη για στενή παρακολούθηση των ασθενών γίνεται επιτακτική, ώστε τυχόν καρκινικές αλλοιώσεις, να εντοπίζονται και να αντιμετωπίζονται άμεσα.
Συχνά η κάμψη του πέους οφείλεται σε κάποιο παρελθοντικό τραυματισμό του πέους. Ο τραυματισμός δεν είναι απαραίτητο να είναι μεγάλος και αρκετές φορές μπορεί να μην έχει γίνει αντιληπτός, αλλά σε βάθος χρόνου μπορεί να προκαλέσει στροφή πέους. Νοσήματα και φλεγμονές του προστάτη είναι επίσης πιθανά αίτια της νόσου.
Η νόσος Peyronie έχει σημαντικές συνέπειες στη σεξουαλική ζωή των ανδρών και το γεγονός ότι υπάρχει συσχετισμός με τόσο σοβαρές ασθένειες, κάνει επιτακτική την ανάγκη για στενή παρακολούθηση των ασθενών, μιας και τυχόν καρκινικές αλλοιώσεις πρέπει να εντοπίζονται και να αντιμετωπίζονται άμεσα.
Αν έχετε κάμψη πέους επισκεφθείτε τον ανδρολόγο σας. Πρώτο μέλημα θα είναι να διαπιστωθεί το αίτιο του προβλήματος και να διαφοροποιηθεί από την συγγενή στροφή του πέους που πρόκειται για γενετική ανωμαλία.