Τι είναι τα κρουστικά κύματα;

Στον πολύπλοκο κόσμο της στυτικής δυσλειτουργίας, η θεραπεία έρχεται κατά… κύματα. Μιλάμε βέβαια για την πλέον υποσχόμενη μέθοδο θεραπείας της στυτικής δυσλειτουργίας, τα κρουστικά κύματα χαμηλής συχνότητας.

Τι είναι

Τα κρουστικά κύματα  στην ουσία είναι ακουστικά κύματα τα οποία μεταφέρουν ενέργεια στον ιστό που εφαρμόζονται. Η ενέργεια αυτή έχει ποικίλα αποτελέσματα. Για παράδειγμα στην περίπτωση των λίθων στο ουροποιητικό σύστημα, τα κύματα διαβιβάζονται στον λίθο και η ενέργεια αυτή τον σπάει σε μικρότερα κομμάτια. Στη φυσικοθεραπεία χρησιμοποιούνται για την αντιφλεγμονώδη τους δράση ενώ σε νευρολογικές παθήσεις χρησιμοποιούνται γιατί έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν νέα αιμοφόρα αγγεία (αγγειογένεση). Με αφορμή αυτήν ακριβώς τη λειτουργία τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούνται στην ανδρολογία για τη θεραπεία των παθήσεων που έχουν να κάνουν με την κυκλοφορία του αίματος.

Πως λειτουργούν

Τα αιμοφόρα αγγεία είναι οι μεταφορείς του αίματος σε όλο το σώμα και παράλληλα το κλειδί για τη σωστή στυτική λειτουργία. Περισσότερα αγγεία, σημαίνει καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και η θεραπεία με τα κρουστικά κύματα στοχεύει σε αυτό ακριβώς. Την αγγειογένεση για την αποκατάσταση της αιμάτωσης.

Διαδικασία

Η κεφαλή του μηχανήματος εφαρμόζεται σε διάφορα σημεία του πέους με τη βοήθεια ειδικού τζελ υπερήχων και ενώ ο ασθενής παραμένει ξαπλωμένος. Ανάλογα με την πάθηση κρίνεται από τον θεράποντα ιατρό η ένταση και η συχνότητα των κυμάτων και η θεραπεία διαρκεί περίπου 20 λεπτά.

Αποτελέσματα

Η θεραπεία με κρουστικά κύματα είναι αποτελεσματική στο 70-80% των περιπτώσεων, σύμφωνα με μελέτες. Τα πρώτα αποτελέσματα είναι ορατά μετά το πέρας 2 εβδομάδων από την έναρξη της θεραπείας, όπου σύμφωνα με έρευνες διαρκούν για χρόνια.

Τα κρουστικά κύματα ήρθαν για να αλλάξουν τα δεδομένα στις σεξουαλικές δυσλειτουργίες. Πρόκειται για τη μόνη ανώδυνη και μη επεμβατική μέθοδο, η οποία σκοπό έχει να θεραπεύσει τα αίτια του προβλήματος και όχι μόνο τα συμπτώματα. Μία νέα εποχή για τον άνδρα έχει ήδη ξεκινήσει και τα αποτελέσματα της έχουν ήδη επαναφέρει το χαμόγελο της αυτοπεποίθησης σε μεγάλο αριθμό ανδρών παγκοσμίως.